جدیدترین ها

قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1403/09/20

امکان انتخاب محل آزمون نیمسال جاری تا امروز 20 آذرماه در سامانه گلستان تمدید شد.


قابل توجه اساتید محترمتاریخ انتشار :1403/09/06

اساتید گرامی لطفا جهت ارزشیابی منابع درسی نیمسال جاری از مسیر زیر اقدام نمایید:
 ارزشیابی---->نظرسنجی----->پاسخگویی به سوالات نظرسنجی 


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1403/09/05

امکان انتخاب محل آزمون از 5آذرماه تا 17 آذرماه  در سامانه جامع گلستان فراهم می باشد.


قابل توجه کلیه دانشجویانتاریخ انتشار :1403/08/28

قابل توجه دانشجویان گرامی :

امکان ارزشیابی اساتید از مسیر زیر قابل انجام است:لطفا در اسرع وقت اقدام نمایید.

ارزشیابی ---- >>>>استاد ----->>>>>ارزشیابی استاد


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1403/08/12

به منظور بهره مندی دانشجویان از مزایای بیمه تامین اجتماعی جهت ثبت نام غیرحضوری به آدرس الکترونیکی es.tamin.ir  منوی بیمه شدگان----> بیمه شدگان خاص------>منوی بیمه دانشجویی مراجعه نمایید.

برای بیمه شدن تنها نیاز به تکمیل فرم ثبت نام در سایت مذکور است.
مزایای بیمه دانشجویی:قرار گرفتن سال های تحصیل به عنوان سابقه/خدمات درمانی/مستمری بازنشستگی/هزینه کمتر/تحت پوشش قراردادن پدر و مادر سالخورده و بالای 60 سال و...
چنانچه در فرایند ثبت نام به مشکلی برخوردید در هر ساعتی از شبانه روز و حتی ایام تعطیل می توانید با شماره 1420تماس بگیرید.


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی 1403تاریخ انتشار :1403/08/08

پذیرش غیرحضوری و انتخاب واحد دانشجویان ورودی 1403 مقطع کارشناسی تا 12 آبان ماه تمدید شد.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1403/08/08

 در راستای رفاه حال شما عزیزان ، امکان پرداخت شهریه از طریق اپلیکیشن 724 فعال گردید لذا دانشجویان ایرانی دارای بدهی

 ریالی می توانند با دریافت یا بروزرسانی اپلیکیشن 724 بروی تلفن همراه خود نسبت به پرداخت بدهی اقدام نمایند

شایان ذکر است مبلغ پرداختی از این روش بعد از حداکثر یک روز کاری در سامانه گلستان ثبت و اعمال می گردد



قابل توجه پذیرفته شدگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد 1403تاریخ انتشار :1403/08/03

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از تاریخ 1403/8/5  الی 1403/8/12  جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند.
 
خلاصه مراحل پذیرش :
 تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش260"
1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
- شناسه کاربری: شماره داوطلبی u031 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد.)
لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نمایید.
مثال : شناسه کاربری: u031139000000
گذرواژه: 0061111111
*درصورتیکه با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد نمایید.
2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.
آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود"
تذکر1: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.
3-بعد از ثبت پذیرش نهایی توسط مرکز با شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه  جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 1403/8/5به سیستم مراجعه نمایید.
4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام
 از مسیر زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید: 
 منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداختهای الکترونیکی دانشجو
5- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:
ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی


قابل توجه پذیرفته شدگان اتباع ورودی جدید مقطع کارشناسیتاریخ انتشار :1403/07/29

صرفا جهت اطلاع 

شماره داوطلبی اتباع : شناسه هویتی 100  می باشد.


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی 1404-1403تاریخ انتشار :1403/07/25

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از تاریخ 1403/7/25 لغایت 1403/8/7 جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند. 
 خلاصه مراحل پذیرش دانشجویان: 
 تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش5260" 
1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند: 
 شناسه کاربری: شماره ملی C03100 و گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج نام کاربری و گذرواژه ثبت گردد)
 لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نمایید.
 مثال : شناسه کاربری: c03100001111111 
گذرواژه: 0011111111 
قابل توجه پذیرش شدگان اتباع:
نام کاربری: شماره داوطلبیC03   گذرواژه: شماره داوطلبی
2-از طریق مسیر زیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید. آموزش==>دانشجو==>پذیرش غیرحضوری==>پذیرش حضوری دانشجویان جدیدالورود"
تذکر1: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.
 3-بعد از تکمیل مرحله دوم و پس از ثبت پذیرش نهایی در سامانه گلستان ، با شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 1403/7/28 لغایت 1403/8/7به سیستم مراجعه نمایید. 
4-کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از روش زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید: 
 منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداختهای الکترونیکی دانشجو
 5- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:
 ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"
دانشجو می بایست پس از فرایند پذیرش و ثبت نام غیرحضوری ، نهایتا تا تاریخ 1403/8/12 جهت تشکیل پرونده فیزیکی به مرکز مراجعه نماید.
تاریخ درخواست مهمانی از 1403/7/28لغایت 1403/8/7می باشد.


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد1403تاریخ انتشار :1403/06/17

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از تاریخ 1403/06/18 جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند. 
 خلاصه مراحل پذیرش دانشجویان: 
 تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش5260" 
1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند: 
 شناسه کاربری: شماره داوطلبیr031 و گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج گذرواژه ثبت گردد)
 لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نمایید.
 مثال : شناسه کاربری: r031300707 
گذرواژه: 0061111111 
2-از طریق مسیر زیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید. آموزش==>دانشجو==>پذیرش غیرحضوری==>پذیرش حضوری دانشجویان جدیدالورود"
تذکر1: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.
 3-بعد از تکمیل مرحله دوم با مراجعه به مرکز قبولی نسبت به تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی اقدام نموده و سپس با شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 1403/06/22به سیستم مراجعه نمایید. 
4-کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از روش زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید: 
 منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداختهای الکترونیکی دانشجو
 5- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:
 ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال تحصیلی 1403-1403تاریخ انتشار :1403/06/01

کلیه پذیرفته شدگان میبایست از تاریخ 1403/06/01 الی 1403/06/10  جهت پذیرش غیر حضوری به سیستم مراجعه نمایند.
 
خلاصه مراحل پذیرش :
 تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش260"
1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
- شناسه کاربری: شماره داوطلبی p031 و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد.)
لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد نمایید.
مثال : شناسه کاربری: p031300707
گذرواژه: 0061111111
*درصورتیکه با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اید شماره داوطلبی خود را در گذروازه وارد نمایید.
2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.
آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود"
تذکر1: حجم هر تصویر حداکثر 250کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.
3-بعد از ثبت پذیرش نهایی توسط مرکز   با  شناسه کاربری : شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه  جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 1403/06/03به سیستم مراجعه نمایید.
4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام  از مسیر زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمایید: 
         منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداختهای الکترونیکی دانشجو
5- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمایید:
ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی

6-ازتاریخ 1403/06/18 الی  1403/06/28 نیز با مراجعه حضوری به مرکز محل پذیرش نسبت به ارائه اصل مدارک اقدام نمایید.


قابل توجه داوطلبان استعداد درخشان متقاضی ادامه تحصیل در مقاطع بالاترتاریخ انتشار :1403/05/27

امکان ثبت نام جهت پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد به شیوه استاد محور در سامانه جامع گلستان از 25 مرداد لغایت 31 مرداد فعال می باشد.


قابل توجه کلیه دانشجویانتاریخ انتشار :1403/07/20

شروع حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی  1404-1403 از 7 مهرماه در سامانه 

جامع گلستان امکانپذیر خواهد بود.


قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتریتاریخ انتشار :1403/03/21

داوطلبان پذیرش شده مقطع دکتری 1403جهت انجام مراحل مصاحبه  با نام کاربری و گذروازه به شرح زیر وارد سامانه گلستان شوند.

نام کاربری :شماره داوطلبی03300
گذروازه :شماره ملی


قابل توجه کلیه کاربرانتاریخ انتشار :1402/09/15

خواهشمند است جهت ورود به سیستم از مرورگر google chrome استفاده بفرمایید.


قابل توجه کلیه دانشجویان محترمتاریخ انتشار :1401/07/12

با توجه به فراهم نمودن تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران کلیه دانشجویان میتوانند با مراجعه به شعب بانک مذکور نسبت به ثبت درخواست و اخذ تسهیلات اقدام نمایند .


قابل توجه دانشجویان محترم ورودی سال 1401تاریخ انتشار :1401/07/11

جهت  ورود  به سامانه بانک اطلاعات ورزش دانشگاه به  لینک زیر مراجعه شود:

 

                                                                کلیک کنید

                                 


قابل توجه پذیرفته شدگان محترم مقطع کارشناسی سال 1401تاریخ انتشار :1401/07/10

به اطلاع میرساند که شهریه (ثابت و متغیر) دانشجویان کارشناسی بر اساس مصوبه هیات امناء دانشگاه و جدول شهریه که در سامانه گلستان تعریف شده محاسبه میگردد. دانشجویان جهت ثبت نام لازم است مبلغ 10.000.000 ریال بصورت علی الحساب که شامل شهریه ثابت و متغیر میباشد، پرداخت نمایند و مابقی تا پایان ترم ، پرداخت و تسویه گردد.


قابل توجه دانشجویان محترمتاریخ انتشار :1401/03/24

جهت اطلاع از  نحوه ثبت اعتراض به امتحانات  دروس  در سامانه گلستان به لینک زیر مراجعه نمایید .

                                                         ثبت اعتراض به امتحانات

 


قابل توجه دانشجویانتاریخ انتشار :1400/10/27

به اطلاع می رساند دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حضور ناشران داخلی و خارجی از تاریخ سوم لغایت دهم بهمن ماه توسط خانه کتاب ایران به نشانی www.ketab.ir  برگزار میشود. متقاضیان جهت دریافت یارانه کتاب میتوانند به نشانی bon.tibf.ir مراجعه نمایند.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1400/07/28

دانشجویان گرامی لطفا نسبت به دریافت کارت واکسن دیجیتال در اسرع وقت اقدام فرمایید.

جهت دریافت کلیک کنید.


آدرس سامانه جامع فرهنگی دانشگاهتاریخ انتشار :1400/07/14

دانشجویان گرامی جهت ورود به سامانه جامع فرهنگی دانشگاه به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://efarhangi.pnu.ac.ir

 

 


قابل توجه کلیه دانشجویان محترمتاریخ انتشار :1400/03/25

لطفا جهت ارزیابی دروس معارف اسلامی به لینک مربوط به استان خود مراجعه فرمایید .

تفسیر قرآن پیام نور استان مازندران
https://survey.porsline.ir/s/hdJ95TF


اندیشه پیام نوراستان قم

https://survey.porsline.ir/s/DNHmYNP


تاریخ تمدن اسلامی پیام نور استان قم

https://survey.porsline.ir/s/0wbbNMH

انقلاب استان  پیام نور تهران

https://survey.porsline.ir/s/0xgjQHY


تاریخ اسلام  پیام نور استان تهران

https://survey.porsline.ir/s/UaLBDvh


اخلاق مبانی ومفاهیم پیام نوراستان مشهد

https://survey.porsline.ir/s/T8J8oaJ


دانش خانواده پیام نوراستان مشهد

https://survey.porsline.ir/s/auDED8D

 


قابل توجه کلیه اساتید محترمتاریخ انتشار :1400/02/18

جهت مشاهده منابع دروس از گزارش 3009  به شیوه زیر استفاده نمایید .

1- اعمال کد درس  مطابق با دانشکده و گروه و شماره درس

2- اعمال  وضعیت منبع بر روی فعال

3-  گزینه مشاهده بر اساس آخرین سرفصل , بر روی خیر باشد .


قابل توجه کلیه دانشجویان محترمتاریخ انتشار :1399/08/26

نظر به اهمیت ارتباط همکاران مراکز با دانشجویان در ایام امتحانات خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به بروز رسانی اطلاعات شماره همراه و آدرس ایمیل خود از مسیر زیر اقدام نمایید:

آموزش ----->دانشجو------>مشخصات دانشجو-------->تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان محترم کارشناسی با سوابق تحصیلیتاریخ انتشار :1399/08/03

با توجه به اعلام سازمان سنجش مبنی بر اخذ کد رهگیری  تاییدیه مدارک تحصیلی  از سامانه http://emt.medu.ir   خواهشند است اقدامات لازم را در اسرع وقت به انجام برسانید و در مراحل پذیرش  بخش  اطلاعات دانشجو -قسمت اول  کد مربوطه را  در بخش  کد رهگیری  تاییدیه  وارد نمایید.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1399/06/11

در راستای رفاه حال شما عزیزان ، امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن 724  فعال گردید. لذا دانشجویان ایرانی (دارای بدهی ریالی) میتوانند با دریافت یا بروز رسانی آخرین نسخه  اپلیکیشن 724 بروی تلفن همراه خود نسبت به پرداخت بدهی و تسویه حساب اقدام نمایند. دقت گردد مبلغ بدهی از طریق این روش بعد از حداکثر یک روز کاری در سامانه گلستان ثبت و اعمال می گردد.


قابل توجه دانشجویان و اساتیدتاریخ انتشار :1399/02/23

لطفا به منظور دریافت آخرین اخبار و اطلاعبه ها (در فضای مجازی) نسبت به بروزرسانی شماره تماس خود در سیستم گلستان اقدام فرمایید.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1399/02/10

جایزه نقدی برای آن دسته از دانشجویانی که جهت پرداخت شهریه خود از اپلیکیشن 724 استفاده میکنند. جهت مطالعه خبر کلیک کنید.


قابل توجه کلیه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1398/12/05

دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند امکان مشاهده و امانت دیجیتال کتب دانشگاه تا پایان اسفند ماه در سامانه مدیریت کتابخانه دانشگاه پیام نور به صورت رایگان امکان پذیر می باشد .جهت مشاهده سامانه کلیک کنید.

توجه: جهت بهره برداری از سامانه، از مرورگرهای  Firefox ,  google chrome استفاده نمایید.


قابل توجه کلیه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1398/08/27

 لطفا نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی از جمله ایمیل- آدرس- شماره تلفن همراه و ثابت در سیستم اقدام نمایید و در صورت مغایرت سایر اطلاعات شناسنامه ای خود به اداره آموزش مرکز مراجعه نمایید.


قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگرتاریخ انتشار :1398/07/01

تمامی دانشجویان شاهد و ایثارگر میبایست جهت دریافت تعهد مالی به بنیاد شهید مراجعه و نسبت به اخذ تعهد نامه مالی بنیاد شهید و ارائه آن به مدیریت مالی استان ها جهت ثبت در سیستم جامع گلستان اقدام نمایند

دانشجویان زیر طبق آیین نامه باید شخصا شهریه خود را بپردازند و مشمول معاف پرداخت شهریه نیستند (مصوبه هیات وزیران 95/1/25)

1- ادامه تحصیل مازاد بر سقف سنوات (کارشناسی 10 نیمسال / کارشناسی ارشد 4 نیمسال/دکتری 8 نیمسال)

2- سنوات دانشجویان مشروط

3- سنوات مرخصی تحصیلی


فروش آنلاین کتابتاریخ انتشار :1398/06/13

با عنایت به راه اندازی سامانه فروش آنلاین کتاب ، دانشجویان و کلیه متقاضیان خرید کتاب های دانشگاه پیام نور می توانند منابع درسی خود را در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت در هر نقطه در داخل یا خارج کشور پس از ثبت سفارش دریافت نمایند. جهت ثبت سفارش به درگاه فروش آنلاین کتاب به آدرس digibook.pnu.ac.ir  مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است امکان خرید کتاب از طریق تلفن همراه نیز مقدور میباشد.


قابل توجه کلیه دانشجویان محترم مقطع کارشناسیتاریخ انتشار :1397/11/30

اخذ یک عنوان درس از گروه معارفی  مطابق با  لیست ارائه دروس  در یک نیمسال تحصیلی اجباری است .در صورتیکه تاکنون اقدام ننموده اید در اسرع وقت ثبت نام نمایید.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1397/10/04

خواهشمند است برای ثبت اعتراض صرفا از درگاه مشاهده نتایج آزمون دانشجو-زیر فرم اعلام اشکال اقدام نمایید.


قابل توجه کلیه کاربران گرامیتاریخ انتشار :1402/12/20


سامانه ارتباطی حراست دانشگاه پیام نور، به عنوان مشاوری امین در تمام ساعات شبانه روز، آماده دریافت اخبار، گزارشات و نظرات شما از طریق صندوق صوتی، پیامک و نمابر می باشد.
صندوق صوتی : 22442060-021
نمابر: 22485086-021


دانشجوی گرامیتاریخ انتشار :1397/06/26

جهت شرکت در دوره های آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور به سامانه http://otc.pnu.ac.ir مراجعه نمایید.


قابل توجه دانشجویان گرامیتاریخ انتشار :1397/06/20

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی وام شهریه در کلیه مقاطع تحصیلی می رساند جهت ثبت درخواست وام از تاریخ 97/06/17 با مراجعه به پورتال صندوق رفاه دانشجویی به آدرس bp.swf.ir و کلیک بروی گزینه ورود به پورتال فاز 2 و اجرای مرحله بعدی اقدام نمایید.
توجه: بدیهی است ثبت درخواست به منزله تایید درخواست وام نمی باشد و در صورت تکمیل و تایید مدارک و تامین اعتبار ، افراد متقاضی در الویت قرار خواهد گرفت.


قابل توجه کلیه اساتید و کاربران اداری و دانشجویان محترمتاریخ انتشار :1397/05/15

نظرات ,پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در حیطه خدمات آموزشی به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید :

amoozeshi@pnu.ac.ir


قابل توجه کلیه کاربرانتاریخ انتشار :1397/04/04

ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت به همراه ترافیک رایگان برای کلیه خدمات و سایت های دانشگاه از جمله: آموزش مجازی، سامانه گلستان و ... ویژه دانشجویان، کارکنان و اعضای علمی دانشگاه پیام نور و خانواده محترم ایشان در سراسر کشور با 15 درصد تخفیف راه اندازی شد. 


قابل توجه کلیه کاربران گرامیتاریخ انتشار :1395/09/13

از آنجاییکه برخی گروه ها اقدام به انتشار نرم افزارهایی با عناوین مشابه سیستم گلستان جهت استفاده در تلفن های همراه (به عنوان مثال گلستان همراه و ...)  نموده اند، بدین وسیله تاکید میگردد که هیچ یک از این نرم افزار ها یا سامانه دیگر که در وب سایت رسمی دانشگاه معرفی نگردیده است به هیچ عنوان مورد تایید دانشگاه پیام نور نمی باشد و مشکلات و هزینه های سربار عدیده ای را برای دانشجویان و کاربران گرامی به همراه خواهد داشت، لذا خواهشمند است کاربران نسبت به این موضوع دقت کافی داشته باشند.

بدیهی ست تمامی عواقب ناشی از استفاده ی این سامانه ها و نرم افزار ها بر عهده ی کاربر استفاده کننده می باشد.


درگاه سامانه های دانشجوییتاریخ انتشار :1394/06/04

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد